Schmankerln und Kulinarisches, Natur und Landwirtschaft

Salat

Von: ElAustriaco | 18. Februar 2022, 17:19

Mein Opa wurde noch im vorvorigen Jahrhundert geboren. Er hatte keinen starken Dialekt, aber einfach anderer Wörter im Repertoire als ein kleiner Junge der in der Stadt aufwuchs

I erinna mi nu an a poar Gsatzln und einzöne Wörter, die mei Opa vo da Våtaseitn her gsågt håt:
"Umurkn" is ma deshalb unlängst eigfoin, wöil i´s auf Ungarisch gheat håw, wos Uborka hoast. Mei Großmuada håt jewåis im Spätherbst den Andivi Salåt vom Goatn in n Keller umpflånzt. So woans früher die Oanzigen, die im Winter nu an frischen grean Salåt ghåwt håm.

Webseite
https://opensea.io/elaustriaco

Umgebungskarte "Schmankerln und Kulinarisches"

Übersicht:
Schmankerln und Kulinarisches, Natur und Landwirtschaft

Bundesland:
Oberösterreich

Übersicht:
Akustische Bodenproben